Všetky informácie nájdete na našej stránke Všeobecné obchodné podmienky.
Tovar je odoslaný až po prijatí platby na náš účet. Celková doba dodania sa môže líšiť, obvykle ale trvá cca. 1-3 pracovné dni.
Na prepravu využívame výhradne služby spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., aktuálne informácie o cene za prepravu sa dozviete na našej stránke Spôsoby dopravy.
Ak ste (po vyzdvihnutí Vášho tovaru kuriérom u nás) nedostali samostatný e-mail s číslom pre sledovanie Vašej zásielky, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis: [email protected] | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00.
Ako sociálny podnik na Slovensku môžeme v súlade so zákonom odvádzať pri predaji fyzickým osobám zníženú sadzbu dane (10%). Nákupom podporujete vytváranie a udržiavanie pracovných miest pre ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Pracuje pre nás minimálne 50% ľudí so zdravotným znevýhodnením, sú zaradení do každodenného pracovného procesu podľa svojich schopností tak, aby svojou prácou prispievali rovnako, ako zamestnanci bez znevýhodnenia, čím sú rozdiely medzi týmito skupinami zamestnancov odstránené. Naším cieľom je podporiť zamestnávanie ľudí so zdravotným znevýhodnením a integrovať do našej firmy čoraz viac týchto ľudí.
Naše zariadenia sú triedy Biznis (Business), preto bola ich životnosť vo firme zväčša 3 až 5 rokov. Bohužiaľ, nevieme Vám povedať, ako dlho bolo dané zariadenie v minulosti používané. Z našej strany však dostanete na každé zariadenie záručnú lehotu najmenej 12 mesiacov.
Zostávajúca kapacita batérií v našich zariadeniach je najmenej 33%, pričom väčšina zariadení má batériu s výrazne vyššou kapacitou ako 60%. Pretože z našej strany nemôžeme skontrolovať predchádzajúce zaobchádzanie s použitými výrobkami, žiadame Vás o pochopenie, že nemôžeme zaručiť výdrž batérie.
AfB nakupuje použité vybavenie od veľkých spoločností, ako sú banky alebo poisťovacie spoločnosti. Výrobky majú iba drobné optické nedostatky, ktoré vyplynúli z ich každodenného používania. Podľa úrovne optických nedostatkov sú nami predávané zariadenia rozdelené do presne stanovených kategórií. Popis všetkých kategórií nájdete tu.
Prosím stiahnite si Formulár pre vrátenie tovaru na tejto stránke a postupujte podľa pokynov na nej.
Vrátenie platby sa uskutoční rovnako ako pôvodná platba. Ak už to nie je možné, znova Vás budeme kontaktovať kvôli Vašim bankovým údajom.
Zvyčajne v priebehu nasledujúcich 3 až 5 pracovných dní.
Vrátiť sa nedajú služby a softvér, ktoré majú licenčný/aktivačný kľúč, ktorý už bol zobrazený a/alebo použitý.
Všetky potrebné informácie nájdete na tomto odkaze.
Záruka sa poskytuje iba nášmu pôvodnému zákazníkovi a nie je prenosná na tretie strany.
Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.
Ak ide o nový tovar, dĺžka záruky je štandardne 24 mesiacov.
Na nami vykonanú opravu/prácu/výmenu Vám automaticky poskytneme 2 týždňovú dobrovoľnú záruku, ktorá nadobudne platnosť od odovzdania/doručenia tovaru k Vám, táto záruka nezávisí od Vašej pôvodnej záručnej doby.
Dôležité: Pre uplatnenie reklamačnej doby 30 dní, musí byť Váš tovar doručený do našej pobočky. Od doručenia začína plynúť 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. Oznámenie reklamácie je nevyhnutné vykonať v dobe plynutia záručnej doby (záruky). V prípade oznámenia reklamácie po záručnej dobe (uplynutí záruky) nebude reklamácia prijatá.
Softvér, opotrebiteľné súčasti zariadení ako sú batérie a mechanické poškodenia, ako aj poškodenie spôsobené nedbalosťou.
Ak ste produkt zablokovali pomocou hesla, kódu PIN, cloudového zámku atď. musia byť tieto zablokovania odstránené, alebo nám musia byť zverené Vaše prístupové údaje, pretože inak uplatnenie záruky bohužiaľ nie je možné a tovar Vám bude zaslaný/odovzdaný späť. Rovnako ak nám príde Vaše zariadenie veľmi špinavé, bude Vám zariadenie vrátené bez opravy.
Na uplatnenie záruky taktiež potrebujeme všetky súčasti dodávky, ktorú bola súčasťou dodávky rámci Vášho nákupu u nás - vynímajúc faktúru, dodací list, prípadne servisnú knižku AfB. Za žiadne ďalšie prislušenstvo nepreberáme zodpovednosť. Nezabudnite si zálohovať svoje údaje a programy, za Vaše programy alebo údaje nepreberáme žiadnu zodpovednosť.
Opravy sa zvyčajne vykonávajú do 8 až 12 pracovných dní, v závislosti od poškodenia zariadenia a dostupnosti jeho náhradných dielov. Ak nebude možné u nás opravu vykonať, alebo by bola ekonomicky nerentabilná a v súčasnosti nie je k dispozícii ekvivalentný produkt rovnakého typu, vybavenia a kategórie, vrátime Vám peniaze, no vyhradzujeme si právo na zníženie vrátenej finančnej čiastky vychádzajúcej zo zostatkovej hodnoty tovaru, resp. zníženej hodnoty tovaru vzhľadom na jeho opotrebenie zákazníkom.
Radi vám ponúkneme možnosť zaslania Vášho zariadenia do našej pobočky na Slovensku zadarmo, no musíte najprv kontaktovať náš zákaznícky servis. Vaše vlastné náklady na vrátenie Vám nebudú vrátené. Pre zákazníkov mimo Slovenska nemôžeme niesť zodpovednosť za náklady na vrátenie tovaru. POZOR, pokiaľ máte zariadenie so zapnutým šifrovaním pevných diskov, môže prísť k situácií, kedy nebude možné vykonať opravu Vášho zariadenia, prípadne jeho obnovu do továrenských nastavení. Ak viete zariadenie zapnúť do systému Windows, vypnite v nastaveniach "Šifrovanie jednotiek BitLocker" pre všetky disky. Taktiež Vás prosíme, aby ste si vopred zálohovali všetky Vaše dáta, môže sa stať, že Vám zariadenia vrátime bez nich.
Systém Windows môže byť na nami ponúkaných zariadeniach aktivovaný digitálne (nemusíte nič robiť, stačí sa iba prihlásiť na internet a aktivácia sa vykoná automaticky).
Po kúpe zariadenia sa pripojte na internet a skontrolujte stav Vašej aktivácie nasledovne:
- Stlačte na klávesnici tlačidlo Windows.
- Napíšte slovo aktivácia.
- V ponuke kliknite na tlačidlo Otvoriť (kliknite pre odkaz na obrázok, ako by to malo vyzerať).
- Ak je Váš systém aktivovaný, mali by ste mať v políčku Aktivácia uvedený rovnaký text ako na nasledujúcom obrázku (odkaz na obrázok).
Ak Váš systém nie je aktivovaný, kontaktuje náš zákaznícky servis: [email protected] | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00. Zistíme aký je Váš produktový kľúč a požiadame Vás aktivovať ho vo Vašom zariadení. Postup je nasledoný:
-
- Kliknite na symbol Windows, tzv. "Štart", ktorý sa nachádza na paneli úloh (zväčša v ľavom spodnom rohu obrazovky)
- Kliknite na ponuku Nastavenia
- Kliknite na ponuku Aktualizácia a zabezpečenie
- Kliknite na ponuku Aktivácia
- Kliknite na ponuku Zmeniť/Pridať kód Product Key
- Zadajte celý Váš kód Product Key, ktorý ste od nás získali
Zariadenia so systémom Windows zakúpené od AfB automaticky obsahujú zálohu systému, ktorá Vám umožní jednoducho vykonať obnovu zariadenia do jeho továrenského nastavenia (teda nastavenia, v akom bolo odoslané z AfB k zákazníkovi). POZOR, pokiaľ máte zariadenie so zapnutým šifrovaním pevných diskov, môže prísť k situácií, kedy nebude možné vykonať obnovu do továrenských nastavení bez zadania 48-miestneho hesla (kľúča) pre Bitlocker systému Windows (pre každý šifrovaný disk v zariadení samostatne). V tomto prípade nájdete svoje heslo (kľúč) vo svojom účte Microsoft. Heslo (kľúč) zadáte v nasledujúcom postupe v bode 7. Prípadne, ak viete zariadenie stále pred obnovou dát zapnúť do systému Windows, vypnite v nastaveniach Windows "Šifrovanie jednotiek BitLocker" pre všetky disky.
Postup pre obnovu zariadenia je nasledovný:
- Kliknite na symbol Windows, tzv. "Štart", ktorý sa nachádza na paneli úloh (zväčša v ľavom spodnom rohu obrazovky)
- Kliknite na ponuku Napájanie
- Stlačte a podržte na klávesnici tlačidlo Shift
- Kliknite na ponuku Reštartovať (tlačidlo Shift držte stále stlačené)
- Po zobrazení ponuky Výber možnosti môžete tlačidlo Shift uvoľniť (kliknite pre obrázok, ako by mala obrazovka vyzerať)
- V ponuke zvoľte možnosť Riešiť problémy
- Následne zvoľte možnosť Recovery
- Vaše zariadenie by malo teraz vykonať obnovu na továrenské nastavenia
Tip: Ponuka Výber možnosti sa zjavuje bežne aj v prípade, ak sa Windows na Vašom zariadení nedokázal 3-krát po sebe správne spustiť.
Nenašli ste odpoveď na Vaše otázky?
V tom prípade nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatka od 9:00 do 16:00 hod. na čísle +421 33 553 2222, alebo nám napíšte e-mail na adresu [email protected].