Pre prepravu v rámci Európy využívame výhradne služby spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., ktorá sa postará o doručenie Vašej zásielky v najbližší pracovný deň po jej vyzdvihnutí v našej pobočke. SPS by Vás mala kontaktovať e-mailom a/alebo pomocou SMS na telefónnom čísle, ktoré ste nám pre tento účel poskytli.
Pri výskyte reklamácie alebo požiadavky na vrátenie tovaru v rámci lehoty 14 dní, prosím, kontaktujte naše zákaznícke služby e-mailom na adrese [email protected], alebo na telefónnom čísle +421 33 553 2222 v pracovných dňoch v čase od 09:00 – 16:00. Zabezpečíme spätné vyzdvihnutie Vašej zásielky.
Sledovanie zásielky
Na sledovanie vnútroštátnej zásielky v rámci SR použite, prosím, systém sledovania zásielok na stránke:
Ak sa jedná o medzinárodnú zásielku, alebo ste neobdržali číslo na sledovanie Vašej zásielky, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke služby e-mailom na adrese [email protected], alebo na telefónnom čísle +421 33 553 2222 v pracovných dňoch v čase od 09:00 – 16:00.
Momentálne odosielame zásielky iba do Slovenskej a Českej republiky.
Pokiaľ ste tovar nedostali najneskôr jeden týždeň po zaplatení Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie priamo na adrese [email protected] alebo na našom telefónnom čísle +421 33 553 2222 v pracovných dňoch v čase od 09:00 – 16:00.