Herzlichen Glückwunsch!

Sie haben den Osterhasen gefunden! Als kleines Geschenk erhalten Sie folgenden Gutscheincode zum Einlösen auf alle Produkte mit der Markierung "OSTERN" in unserem Shop:


Der Gutschein gewährt einen Rabatt von 0,00 €

Pomoc / Podpora

Časté otázky k objednávkam:

Aké používate spôsoby platby? 

Všetky informácie nájdete na našej stránke Všeobecné obchodné podmienky. 

Ako dlho trvá odoslanie tovaru?

Tovar je odoslaný až po prijatí platby na náš účet. Celková doba dodania sa môže líšiť, obvykle ale trvá cca. 1-3 pracovné dni.

Akého kuriéra používate, aké je cena za prepravu?

Na prepravu využívame výhradne služby spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., aktuálne informácie o cene za prepravu sa dozviete na našej stránke Spôsoby dopravy.

Kde je moja objednávka?

Ak ste (po vyzdvihnutí Vášho tovaru kuriérom u nás) nedostali samostatný e-mail s číslom pre sledovanie Vašej zásielky, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis: [email protected] | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00.

Prečo na svojich faktúrach uvádzate zníženú sadzbu dane (DPH)?

Ako sociálny podnik na Slovensku môžeme v súlade so zákonom odvádzať pri predaji fyzickým osobám zníženú sadzbu dane.

Nákupom podporujete vytváranie a udržiavanie pracovných miest pre ľudí so zdravotným znevýhodnením.

Pracuje pre nás minimálne 50% ľudí so zdravotným znevýhodnením, sú zaradení do každodenného pracovného procesu podľa svojich schopností tak, aby svojou prácou prispievali rovnako, ako zamestnanci bez znevýhodnenia, čím sú rozdiely medzi týmito skupinami zamestnancov odstránené.

Naším cieľom je podporiť zamestnávanie ľudí so zdravotným znevýhodnením a integrovať do našej firmy čoraz viac týchto ľudí.

Časté otázky k reklamácií/vráteniu tovaru/záruke:

Kde nájdem formulár na vrátenie tovaru?

Požadovaný formulár sa nachádza na tejto stránke.

Aký je proces vrátenia platby? 

Vrátenie platby sa uskutoční rovnako ako pôvodná platba. Ak už to nie je možné, znova Vás budeme kontaktovať kvôli Vašim bankovým údajom.

Ako dlho trvá proces vrátenia platby?

Zvyčajne v priebehu nasledujúcich 3 až 5 pracovných dní.

Ktoré produkty nemôžem vrátiť?

Vrátiť sa nedajú služby a softvér, ktoré majú licenčný/aktivačný kľúč, ktorý už bol zobrazený a/alebo použitý. 

Kam sa mám obrátiť, ak si chcem uplatniť záruku?

Kontakt na náš zákaznícky servis: [email protected] | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00.

Kto získa záruku?

Záruka sa poskytuje iba nášmu pôvodnému zákazníkovi a nie je prenosná na tretie strany.

Ako dlhá je moja záručná doba?

Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.

Ak ide o nový tovar, dĺžka záruky je štandardne 24 mesiacov.

Na nami vykonanú opravu/prácu/výmenu Vám automaticky poskytneme 2 týždňovú dobrovoľnú záruku, ktorá nadobudne platnosť od odovzdania/doručenia tovaru k Vám, táto záruka nezávisí od Vašej pôvodnej záručnej doby.

Dôležité: Pre uplatnenie reklamačnej doby 30 dní, musí byť Váš tovar doručený do našej pobočky. Od doručenia začína plynúť 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. Oznámenie reklamácie je nevyhnutné vykonať v dobe plynutia záručnej doby (záruky). V prípade oznámenia reklamácie po záručnej dobe (uplynutí záruky) nebude reklamácia prijatá.

Na čo sa záruka nevzťahuje?

Softvér, opotrebiteľné súčasti zariadení ako sú batérie a mechanické poškodenia, ako aj poškodenie spôsobené nedbalosťou.

Na čo by ste si mali dať pozor pri uplatnení si záruky?

Ak ste produkt zablokovali pomocou hesla, kódu PIN, cloudového zámku atď. musia byť tieto zablokovania odstránené, alebo nám musia byť zverené Vaše prístupové údaje, pretože inak uplatnenie záruky bohužiaľ nie je možné a tovar Vám bude zaslaný/odovzdaný späť. Rovnako ak j nám príde Vaše zariadenie veľmi špinavé, bude Vám zariadenie vrátené bez opravy. 

Na uplatnenie záruky taktiež potrebujeme všetky súčasti dodávky, ktorú ste po kúpe obdržali vynímajúc faktúru, dodací list, prípadne servisnú knižku AfB, návod na preklad do slovenčiny.

Nezabudnite zálohovať svoje údaje a programy, za Vaše programy alebo údaje nepreberáme žiadnu zodpovednosť.

Zašlite prosím/odovzdajte iba príslušenstvo/tovar, ktorý bol zahrnutý v súčasťou dodávky rámci Vášho nákupu u nás, pretože nepreberáme zodpovednosť za žiadne ďalšie príslušenstvo.

Čo treba brať do úvahy pri veciach, ktoré prichádzajú do styku s telesnými tekutinami?

Ak sa jedná o tento typ výrobku, musí byť absolútne vyčistený. V opačnom prípade nemôže dôjsť k uplatneniu záruky.

Ako môžem nahlásiť reklamáciu na tovar z e-shopu?

Všetky potrebné informácie nájdete na tomto odkaze.

Čo sa stane s mojím zariadením, keď ho prevezmete?

Opravy sa zvyčajne vykonávajú do 8 až 12 pracovných dní, v závislosti od poškodenia zariadenia a dostupnosti jeho náhradných dielov. Ak nebude možné u nás opravu vykonať, alebo by bola ekonomicky nerentabilná a v súčasnosti nie je k dispozícii ekvivalentný produkt rovnakého typu, vybavenia a kategórie, vrátime Vám peniaze, no vyhradzujeme si právo na zníženie vrátenej finančnej čiastky vychádzajúcej zo zostatkovej hodnoty tovaru, resp. zníženej hodnoty tovaru vzhľadom na jeho opotrebenie zákazníkom.

Budú moje náklady na vrátenie kryté dobrovoľnou zárukou?

Radi vám ponúkneme možnosť zaslania Vášho zariadenia do našej pobočky na Slovensku zadarmo, no musíte najprv kontaktovať náš zákaznícky servis. Vaše vlastné náklady na vrátenie Vám nebudú vrátené. Pre zákazníkov mimo Slovenska nemôžeme niesť zodpovednosť za náklady na vrátenie tovaru.

Časté otázky k produktom a systému Windows:

Ako aktivujem systém Windows?

Systém Windows môže byť na nami ponúkaných zariadeniach aktivovaný digitálne (nemusíte nič robiť, stačí sa iba prihlásiť na internet a aktivácia sa vykoná automaticky), alebo manuálne (Vaše zariadenie bude mať na svojom kryte alebo pod batériou štítok s licenciou Windows).

Po kúpe zariadenia sa pripojte na internet a skontrolujte stav Vašej aktivácie nasledovne:

  1. Stlačte na klávesnici tlačidlo Windows
  2. Napíšte slovo aktivácia
  3. V ponuke kliknite na tlačidlo Otvoriť (zobrazené na nasledujúcom obrázku)



  4. Ak je Váš systém aktivovaný, mali by ste mať v políčku Aktivácia uvedený rovnaký text ako na nasledujúcom obrázku

Ak Váš systém nie je aktivovaný, postupujte nasledovne: nájdite štítok s licenciou pre Windows (nachádza sa na zadnej alebo spodnej strane zariadenia, prípadne pod batériou). 

Príklad štítku:

Lizenzaufkleber 2

Pre zobrazenie Kódu Product Key, prosím, opatrne zoškrtajte šedé políčko. 

Po prvom nastavení systému Windows vykonajte, prosím, aktiváciu systému:

  1. Kliknite na symbol Windows, tzv. "Štart", ktorý sa nachádza na paneli úloh (zväčša v ľavom spodnom rohu obrazovky)
  2. Kliknite na ponuku Nastavenia 
  3. Kliknite na ponuku Aktualizácia a zabezpečenie
  4. Kliknite na ponuku Aktivácia 
  5. Kliknite na ponuku Zmeniť/Pridať kód Product Key
  6. Zadajte celý Váš kód Product Key, ktorý ste získali po zoškrtaní šedého políčka 

Ak neviete na Vašom zariadení nájsť štítok a zariadenie je stále neaktivované, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis: [email protected] | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00.  

Kde nájdem licenciu na systém Windows?

Popísané v predchádzajúcej otázke.

Ako vykonám obnovu zariadenia s operačným systémom Windows do jeho továrenského nastavenia?

Zariadenia so systémom Windows zakúpené od AfB automaticky obsahujú zálohu systému, ktorá Vám umožní jednoducho vykonať obnovu zariadenia do jeho továrenského nastavenia (teda nastavenia, v akom bolo odoslané z AfB k zákazníkovi). Postup pre obnovu zariadenia je nasledovný:

  1. Kliknite na symbol Windows, tzv. "Štart", ktorý sa nachádza na paneli úloh (zväčša v ľavom spodnom rohu obrazovky)
  2. Kliknite na ponuku Napájanie
  3. Stlačte a podržte na klávesnici tlačidlo Shift
  4. Kliknite na ponuku Reštartovať (tlačidlo Shift držte stále stlačené)
  5. Po zobrazení ponuky Výber možnosti môžete tlačidlo Shift uvoľniť
  6. V ponuke zvoľte možnosť Riešiť problémy
  7. Následne zvoľte možnosť Recovery
  8. Vaše zariadenie by malo teraz vykonať obnovu na továrenské nastavenia

Ponuka Výber možnosti zjavuje bežne aj v prípade, ak sa Windows na Vašom zariadení nedokázal 3-krát po sebe správne spustiť.

Ako dlho sa Vaše výrobky používali, kým ste ich dali do predaja?

Naše výrobky sú triedy Biznis (Business), preto bola ich životnosť vo firme zväčša 3 až 5 rokov. Bohužiaľ, nevieme Vám povedať, ako dlho bolo dané zariadenie v minulosti používané. Z našej strany však dostanete na každé zariadenie záručnú lehotu najmenej 12 mesiacov.

Aká je celková kapacita batérií Vami predávaných zariadení?

Zostávajúca kapacita batérií je najmenej 33%, pričom väčšina zariadení má batériu s výrazne vyššou kapacitou ako 60%. Pretože z našej strany nemôžeme skontrolovať predchádzajúce zaobchádzanie s použitými výrobkami, žiadame Vás o pochopenie, že nemôžeme zaručiť výdrž batérie.

Aký je stav Vašich zariadení?

AfB nakupuje použité vybavenie od veľkých spoločností, ako sú banky alebo poisťovacie spoločnosti. Výrobky majú bežné znaky používania, ktoré môžu vyplynúť z každodenného používania.

Ako funguje rozdelenie kategórií (označenie Neuware, OVP, Grade A+, Grade A, Grade B)?

Tieto informácie nájdete pri každom predávanom produkte vpravo hore v odkaze "Rozdelenie kategórií". Popis všetkých kategórií nájdete aj tu.

Potrebujete ďalšiu pomoc alebo podporu?

V tom prípade nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatka od 9:00 do 16:00 hod. na čísle +421 33 553 2222, alebo nám napíšte e-mail na adresu [email protected].

Naposledy prezerané