Pomoc / Podpora

Časté otázky k objednávkam:

Aké používate spôsoby platby? 
Všetky informácie nájdete na našej stránke Spôsoby platby.

Ako dlho trvá odoslanie tovaru?
Tovar je obvykle odoslaný v ten istý pracovný deň, ak je objednávka prijatá do 11:00 hod. Pokiaľ ide o individualizovaný produkt (napr. zmena komponentov), ​​preprava bude zvyčajne trvať asi 2 až 4 pracovné dni po prijatí objednávky.

Časté otázky k reklamácií / vráteniu tovaru / záruke:

Kde nájdem formulár na vrátenie tovaru?
Formulár nájdete tu 

Aký je proces vrátenia platby? 
Vrátenie platby sa uskutoční rovnako ako pôvodná platba. Ak už to nie je možné, znova Vás budeme kontaktovať kvôli Vašim bankovým údajom.

Ako dlho trvá proces vrátenia platby?
Zvyčajne v priebehu nasledujúcich 2 až 4 pracovných dní.

Ktoré produkty nemôžem vrátiť?
Vrátiť sa nedajú služby a softvér, ktoré majú licenčný / aktivačný kľúč, ktorý už bol zobrazený a / alebo použitý. 

Kam sa mám obrátiť, ak si chcem uplatniť záruku?
Ak ste si zakúpili tovar v našom internetovom obchode:

Zákaznícky servis: Podpora@afbshop.sk | +421 33 553 2222 | Po.-Pi. 09:00 - 16:00

Kto získa záruku?
Záruka sa poskytuje iba nášmu pôvodnému zákazníkovi a nie je prenosná na tretie strany.

Ako dlhá je moja záručná doba?
Pri každom nákupe získate 12-mesačnú záruku na náš produkt (vzniká od dátumu vystavenia faktúry). Máte tiež možnosť zakúpiť si službu predĺženia záruky až na 36 mesiacov.
Viac informácií tu: https://www.afbshop.sk/prislusenstvo/predlzenie-zaruky/

Na nami vykonanú opravu dostanete zadarmo dvojtýždňovú záruku, ktorá je nezávislá od Vášho pôvodného záručného obdobia.

Dôležité: Aby ste mohli uplatniť Váš nárok na záruku, musíme Váš výrobok obdržať v jeho záručnej dobe. Záručné lehoty na výrobok sa nepredlžujú našou opravou ani prácou vykonanou na produkte.

Na čo sa záruka nevzťahuje?
Softvér, opotrebiteľné súčasti zariadení ako sú batérie a mechanické poškodenia. 

Ako môžem nahlásiť reklamáciu na tovar z e-shopu?
Pošlite svoju požiadavku spolu s číslom objednávky (4000xxx) a / alebo číslom faktúry (RSK- alebo RDE-) e-mailom na náš zákaznícky servis: 
Podpora@afbshop.sk 

Vo svojom e-maile nám nezabudnite poskytnúť stručný popis poruchy a Vaše telefónne číslo pre prípadné otázky počas opravy.

Ak sa jedná o produkt, ktorý je možné zablokovať napríklad pomocou hesla alebo PIN kódu, bude nutné nám toto heslo/PIN poskytnúť, inak nie je  v mnohých prípadoch možné vykonať reklamáciu/opravu. Pamätajte aj na zálohovanie Vašich údajov a programov na reklamovanom zariadení, nepreberáme žiadnu zodpovednosť za Vaše údaje alebo programy nachádzajúce sa na reklamovanom zariadení.

Po obdržaní Vášho e-mailu obsahujúcom všetky potrebné informácie pre vykonanie reklamácie, dostanete všetky relevantné informácie pre odoslanie Vášho zariadenia na našu pobočku.

Čo sa stane s mojím zariadením, keď ho prevezmete?

Opravy sa zvyčajne vykonávajú do 4 až 6 pracovných dní, v závislosti od poškodenia zariadenia a dostupnosti jeho náhradných dielov. Ak oprava nie je ekonomická a ekvivalentný produkt nie je k dispozícii, vrátime Vám peniaze vo výške hodnoty zariadenia (kúpna cena bude znížená o sumu vyjadrujúcu opotrebenie zariadenia podľa jeho veku).

Časté otázky k produktom a systému Windows:

Ako aktivujem systém Windows?
Štítok s licenciou pre Windows sa nachádza na zadnej alebo spodnej strane zariadenia. 
Príklad štítku:

Lizemzaufkleber

Pre zobrazenie Kódu Product Key, prosím, opatrne zoškrtajte šedé políčko. 

Po prvom nastavení systému Windows vykonajte prosím aktiváciu systému:

  1. Kliknite na symbol Windows tzv. "Štart", ktorý sa nachádza na paneli úloh (zväčša v ľavom spodnom rohu obrazovky)
  2. Kliknite na ponuku Nastavenia 
  3. Kliknite na ponuku Aktualizácia a zabezpečenie
  4. Kliknite na ponuku Aktivácia 
  5. Kliknite na ponuku Zmeniť/Pridať kód Product Key
  6. Zadajte celý Váš kód Product Key, ktorý ste získali po zoškrtaní šedého políčka (na obrázku by tento kód začínal symbolmi 9P.....)

Kde nájdem licenciu na systém Windows?
Popísané v predchádzajúcej otázke.

Ako dlho sa Vaše výrobky používali, kým ste ich dali do predaja?
Naše výrobky sú triedy Biznis (Business), preto bola ich životnosť vo firme zväčša 3 až 5 rokov. Bohužiaľ, nevieme Vám povedať, ako dlho bolo dané zariadenie v minulosti používané. Z našej strany však dostanete na každé zariadenie záručnú lehotu najmenej 12 mesiacov.

Aká je celková kapacita batérií Vami predávaných zariadení?
Zostávajúca kapacita batérií je najmenej 33%, pričom väčšina zariadení má batériu s výrazne vyššou kapacitou ako 60%. Pretože z našej strany nemôžeme skontrolovať predchádzajúce zaobchádzanie s použitými výrobkami, žiadame Vás o pochopenie, že nemôžeme zaručiť výdrž batérie.

Aký je stav Vašich zariadení?
AfB nakupuje použité vybavenie od veľkých spoločností, ako sú banky alebo poisťovacie spoločnosti. Výrobky majú bežné znaky používania, ktoré môžu vyplynúť z každodenného používania.

Ako funguje rozdelenie kategórií (označenie Grade A+, Grade A, Grade B?
Tieto informácie nájdete pri každom predávanom produkte vpravo hore v odkaze "Rozdelenie kategórií". Popis všetkých kategórií nájdete aj tu.

Potrebujete ďalšiu pomoc alebo podporu?
V tom prípade nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatka od 9:00 do 16:00 hod. na čísle +421 33 553 2222, alebo nám napíšte e-mail na adresu Podpora@afbshop.sk.

 

Naposledy prezerané